2011. augusztus 6., szombat

Gloria Golden bemutatkozik!

Íme, itt a szép és tehetséges Gloria Golden! Ilyen névvel is kinézettel mi más lehetne - popsztár.
Írtam neki egy kis életrajzot is.

Gloria Golden (eredeti nevén Ana Gloria Adelheid Fernández) New Yorkban született mexikói-amerikai családban, de német felmenői is vannak. Gyerekként a templomi kórusban énekelt, de tizenéves korában, mikor elkezdődött a csillogó korszaka, jobbnak találta kilépni. Ekkor kezdett csillogó ruhákat és ékszereket hordani, inspirációul a glam rock legendák szolgáltak. Tizenhat évesen írta első dalát, zongorán, és onnantól nem volt megállás. Három évvel később barátai segítségével videoklipet forgatott és feltette az internetre. Egy menedzser felfedezte, és Gloriából hamarosan világsztár lett. Úgy döntött, Minivölgyben (a babagyűjteményem) telepszik le, és az itteni lakosokat boldogítja zenéjével. (Persze itt úgyse lesz a leghíresebb, de azért próbálkozik.)



Fúúú... mennyi hülyeséget összeírtam. Na akkor most megmagyarázom. Azért mexikói, mert... csak rá kell nézni a bőrszínére. Simán lehet latin. A német felmenők meg azért, mert mégiscsak egy Steffi Love babáról van szó, az meg német. A templomi kórust azért írtam bele, mert szinte az összes amerikai popsztárra igaz, hogy ott énekelt :D
És most jöjjön a háttér, avagy a "hogyan készült". Rendeltem hajat a Dollyhair.com-ról, ami két hét múlva szépen meg is érkezett. Volt a rendelések között egy nagyon vékony hegyű ecset is, a babaarcot festéséhez vettem. Glorián teszteltem le, aki akkor még nem volt Gloria. Csak egy régi, kb. 15 éves Steffi Love baba, törött bokával, megbarnult bőrrel, és a 2 évesnél idősebb Steffi Love-okra annyira jellemző összeakadt hajjal.  Gyakorlóbaba volt amúgy is, pár hónapja, még normál ecsettel, megpróbáltam átfesteni az arcát: új smink és szempillák, új szem-és szájszín. Az eredeti arcfestésre festettem rá. Az új ecsetet is rajta próbáltam ki, ráfestetem az előző rétegre. Aztán felbátorodtam, lemostam az arcáról az összes festéket, beleértve a gyárit is (mire nem képes a körömlakklemosó!), és nekiállta újrafesteni az arcát. Először elkezdtem a színein gondolkodni. Fehér kelleni fog a szeméhez, fekete is, és barna is, mert barna szeme lesz. De a szája milyen legyen? Nem akarok pirosat. A narancssárga, az eredeti színe, jó lenne, de nem akarok festéket keverni, mert csak nagyon kicsi mennyiség kell... aztán eszembe jutott, hogy mi lenne, ha... ha arany szája lenne. Meg arany szemöldöke, és ezüsttel lenne kihúzva a szeme, meg ezüst lenne a szempillája is. És megkaphatná a "bónusz hajat", úgyis passzol a színe. (A Dollyhair ad el olcsóbban, 2 dollárért véletlen csomag hajat. Azért adják olcsón, mert vagy valami színkeverés, vagy nem a szokásos hajmennyiség. Zsákbamacska, véletlenül választják ki a hajat. Persze lehet kéréseket írni a színre/alapanyagra vonatkozóan, de ez nem garancia arra, hogy tényleg azt kapsz. Az a haj, amit én kaptam, sárga színű, némi aranyos beütéssel.)
Csillogó smink, arany haj, a neve meg lehetne Gloria Golden. Szóval egy arcfestéstés, egy doll reroot, egy csizma átfestés, egy lábragasztás és némi varrogatás után elkészült Minivölgy második számú popsztárja, Gloria Golden.
A top egy Steffi Love felső. Fényes volt mindenhol, csak az a fényes fólia kezdett lejönni, úgyhogy inkább leszedtem, csak a középső sávban hagytam meg. Találtam arany flittereket a gyöngyfűző cuccaim között, így díszítés is került rá. A szoknya egy nem Barbie-méretű babaruha szoknyarésze volt, én leszedtem a ruháról, varrtam alul-felül gumiházat... és végül így néz ki. A csizma egy régi Steffi Love baba csizmája (volt), eredetileg ezüst lenne, de már az is lekopott. Én festettem be aranyra.
Ja, és a bőrszíne. Magától ilyen. Bebarnult az évek során. Az újabb Steffik barnulás helyett inkább sárgulnak. Amiket most gyártanak, azok már lehet, hogy megőrzik a színüket, nem tudom. Mindenesetre, Gloria latin lett.





3 megjegyzés:

  1. Kérdés: a hajat hogy csináltad??Én a vásárban egy zsáknyi barbie-t vettem asszem egy ötszázasért, de: a kamasz lány tök kopaszra volt nyírva, a csapat jövőbeli tiszteletesének meg mállott a festett haj a fejéről, szóval nem kis meló lesz velük. a hobby boltban ugyan vettem babahajat, de fogalmam nincs, hogy a frászba kell " beültetni" :-)

    VálaszTörlés
  2. Ha festett haja van, azt a legjobb akrilfestékkel újrafesteni.
    Ami a "beültetett" hajat illeti - te találtál hobbiboltban babahajat? Hol? Én nem láttam sehol, így az első ilyen munkámhoz fodrászkellékesnél vettem ilyen hajba tűzhető műhajat, szörnyű volt (furán áll a babán, többet ilyennel se dolgozom). Gloria haját meg már a Dollyhair-ről vettem :)
    A technika: van többféle is, majd a későbbiekben külön bejegyzést is szeretnék írni róla. Első lépésként le kell vágni a baba haját, és egy csipesszel, belülről kiszedni a feje belsejéből a hajmaradványokat és szöszöket (ha a fején nincs haja, belül még lehetnek ilyenek, úgyhogy ki kell szedni).
    Aztán kell dolgozni rajta, a legegyszerűbb, legbiztosabb, és leglassabb módszer az úgynevezett "knot method": befűzöd a hajtincs végét a tűbe, kicsit visszahajtod, beszúrod a tűt a fejen az egyik lyukba (kívülről, mert úgy egyszerűbb, és hogy ne sérüljön a fej), alul (a nyaknylásnál) kihúzod, ott leveszed a hajról a tűt, és kötsz a haj végére egy csomót, majd a fej tetején meghúzod azt a hajtincset. Remélem, követhető volt :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, itt a hobby boltban van, viszont khm... hát az ára elég gáz... Köszi a beültetős oktatást, teszek fel képet hozzám, és ott látszik, mire elég 1 csomag haj. Nagyjából semmire, és 280 /csomag :-S Szerintem én is benézek a Dollhair- hez, mert itt csak göndör van... hát hmmm.. :-D

    VálaszTörlés