2011. április 1., péntek

Az ezüst ruci átalakul

Talán akkor még tetszett ez a babaruha, amikor vettem (pár éve, babázgatós kislányként). Most viszont nem tartozik a kedvenceim közé.

My Scene babákon különösen rosszul mutat. (A kép minőségéért bocsi!)

Egy kis átalakítással azonban egész csini ruhát varázsoltam belőle:

És egy kis megjegyzés. A képek nem újak, de most, amikor előszedtem őket, hogy feltöltsem, észrevettem, hogy a művem mennyire hasonlít a My Scene Club Night nevű kollekciójának a ruháira (lásd lent), főleg Madison ezüst ruhájára - ami azért érdekes, mert amikor ezt varrtam, még nem hallottam erről a kollekcióról, sőt, lehet, hogy akkor még meg sem jelent... Hiába, mondom én, hogy a Mattelnél kellene dolgoznom! :)

2 megjegyzés:

  1. ha a mattelnél leszel, csinálsz rólam babát?:D

    VálaszTörlés
  2. Áh nem hiszem hogy engednék, de igen, egyszer csinálok rólad babát :)

    VálaszTörlés