2011. március 11., péntek

Barbie tesói visszatértek!


Huhúúú, blognyitás! Jipjipjíííííp!
Szóval, mivel is kéne kezdeni a blogot? Mondjuk azzal, hogy Barbie tesói visszatértek!
Lehet, hogy csak én maradtam le valamiről, de nekem úgy tűnik, hogy az utóbbi években nem nagyon volt Satcie és Skipper. Be kellet érnünk Barbie legkisebb hugicájával, Kelly-vel. Vagy, ahogy itthon hívják, Shelly. Egyébként külföldön Chelsea az új neve. Hogy a Kelly-vel mi baj volt...?
Szóval, őt lehetett kapni eddig is, de mostanság van megint Skipper és Stacie is. Na, mutatom!
(Megjegyzem, ezeket a Mattel shopban találtam, itthon még nem láttam játékboltban, sőt, online játékboltban sem.)

Barbie Sisters' Beauty Fun! Bathroom for 3 /Háromszemélyes fürdőszoba/ (Skipper babával)
Van ám szőke Skipperrel is:
Barbie Sisters' Sleeptime! Bedroom for 3 /Háromszemélyes hálószoba/ (Stacie babával)
Barbie Sisters Go Fishing! (Barbie és Stacie)
Barbie Sisters Sleep Out! (Skipper és Chelsea/Kelly/Shelly)
Barbie Sisters Skate! (Barbie és Stacie)
Barbie Sisters Skateboard! (skipper és Chelsea/Kelly/Shelly)
Kommentben írjátok le, mit gondoltok a babákról!
Nekem már csak egy dolog nem világos. Stacie-nek korábban volt egy ikertesója is, Todd. Ő hol van??
Puszi
Siobhán Cerise

4 megjegyzés:

  1. Szióka! Remélem nem haragszol hogy látatlanba letegezlek! Todd-ról lenne szó.- Én mostanában találtam egyet az egyik aukciós oldalon, de mivel már a jövő hónapra is kiköltekeztem, így nem tudom megvenni... 5000 ft-ért árulják, lehet hogy ennyiért csak olyan megszállott veszi meg , mint én:-) itt megtalálhatod: http://jatek.zsibvasar.hu/jatekbaba-jatekfigurak-pluss/jatekbaba/barbie/todd-kisfiu-barbie-baba-4725190.html

    Szerintem róla el lett feledkezve :-( Egyébként érdekesnek találom, hogy kb. 14 éve voltak tesók a boltokban, de én mostanában nem láttam őket sehol, és csak az aukciós oldalakon sikerül néha kifogni egyet-egyet... Nekem mindegyik kistesó onnan van.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az infót, megnéztem én is. Én is megvenném ennyiért, mert teljesen jó állapotú, na meg a kiegészítők is megvannak, meg elég ritka is, szóval 5000 Ft még korrekt érte... bár sok is, mert pillanatnyilag nekem sincs rá pénzem :)
    Szerintem is érdekes, hogy mostanában nem lehet kapni őket. Mármint gyártják őket, nekem van is ilyen új Skipper, Stacie és Kelly, de őket a Müllerben vettem, és csak egy volt belőlük, máshol (játékboltban, nagyobb áruházakban) én se látom soha őket. ez szomorú :(
    Ezek a mostaniak meg mások, mint a régebbiek, magasabbak, stb., de tetszenek. Szerintem ha már a lányokat így felújították, Toddból is készülhetne egy ilyen új változat, de erre nem látok sok esélyt. A régi, 90-es évekbeli kistesókból nincs nekem egy se (még...), de megvan Stacie egyik barátnője, Whitney (a vörös hajú), őt én is aukciós oldalon vettem, ráadásul jó olcsón. :)

    VálaszTörlés
  3. Éljenek az aukciós oldalak!! Erősen gondolkozom rajta, hogy hozatok be kintről, csak nem kis szervezést igényel... Kicsit irigy vagyok, hogy találtál a Müllerben, mert habár ide is küldik az újságot, az ország közepéről kissé nehézkes felmálházni, és elmenni szétnézni... Szerintem az a baj, hogy itthon csak Barbiet nyomják, meg a barátnőit, és mi is először a barbie magazinból tudtuk meg, hogy van ám kismama baba is.. Na onnantól ez volt a favorit, és nem tagadom, 5 évembe telt, hogy reális áron hozzá jussak... Megnéztem a mattel shop-ot, és majdnem leestem a székről, hogy 20dollár körül vannak babák... Ki akarom menni Amerikába felvásárolni!!! :-D

    VálaszTörlés
  4. Igen, a Mattel shop árain én is nagyot néztem, sokkal olcsóbb, mint itt, a boltokban. Rendelnék is, de ki tudja, mekkora postaköltsége lenne a dolognak (már ha egyáltalán szállítanak ide)...

    VálaszTörlés